poniedziałek, 6 stycznia 2020

Urodzinowy album z cytatami

Dzisiaj chcę Wam pokazać pracę, której wykonanie zajęło mi sporo czasu.
To album, który zrobiłam na 50 urodziny mojej siostry. I jak to u mnie bywa, album ten jest pełen cytatów, a konkretnie jest ich 50.
Album wykonałam od początku do końca sama. Bazę robiłam na warsztatach z Ewą Constancją.
Potem musiał sobie nieco przeleżeć, żebym mgła nabrać pewności co do jego ostatecznego wyglądu. Album w głównej mierze wyklejony jest papierami Craft O'Clock - Our story duży zestaw 30x30.
Do przyozdobienia wykorzystałam też serwetki z GoatBox
Jeżeli spodobał się Wam ten album, to tutaj znajdziecie informacje - Ewa zrobiła warsztat z filmami, jak wykonać album






















8 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona ,ja bym się nie podjęła takiego wyzwania i jeszcze te wybrane sentencje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt Reniu - "trochę" czasu na wykonanie go poświeciłam, ale zachwyt mojej siostry był tego wart :-)

      Usuń
  2. Świetny album! Piekny prezent sprezentowałas SIostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Milko - siostra nie mogła wyjść z zachwytu, a ją naprawdę bardzo trudno czymś zachwycić

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy spojrzałam na pierwsze zdjęcie pomyślałam, że będzie to album w formie rulonu - zmulił mnie ten szeroki grzbiet. Napracowałaś się, ale było warto, bo jest piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że efekt i zachwyt siostry, jaki wywoła ten album, wart był pracy i czasu jaki mu poświęciłam :-)

      Usuń
  5. Album prze-prze piękny, brak słów do skomentowania-szkoda że nie można przeczytać wszystkich sentencji -śliczny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że album się spodobał :-) Co do sentencji, to... niektóre są osobiste, a pozostałe.. no cóż... każdy może sobie wybrać odpowiednie dla własnych potrzeb ;-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)