sobota, 11 stycznia 2020

Haft matematyczny - podstawy techniki cz.6 (wideo podsumowanie)

Moi drodzy. Wczoraj zakończyłam cykl spotkań z haftem matematycznym. Tak przynajmniej myślałam, póki nie wpadł mi do głowy jeszcze jeden pomysł.
Postanowiłam podsumować te spotkania i nakręcić wideo - kurs, a nawet dwa ;-) oczywiście z haftem matematycznym w roli głównej.
Podczas kręcenia filmiku powstała m.in. taka karteczka.
Kwiaty z brzoskwiniowego foamiranu wycięłam za pomocą wykrojnika Lady E Design - Flower 6,
a białe skrzydłokwiaty za pomocą wykrojnika - Lady E Design - Flower 7.




Postanowiłam też, że linki do filmików, bo w sumie nakręciłam ich 2, otrzymają osoby zainteresowane na maila

10 komentarzy:

  1. Piękne kartki. Kiedyś próbowałam zmierzyć się z haftem matematyczym. Nawet zrobiłam zakładkę do książki. Chętnie wrócę do tej techniki, ale dopiero w ferie.
    Poproszę o te filmy, bo kwiatków robić jeszcze nie umiem, a chciałabym się nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, już widzę, link jest aktywny. Dziękuję :)

      Usuń
    2. Myślę, że warto wrócić do tego sposobu ozdabiania kartek :-) Co do filmów, to dotyczą tylko haftu, a nie robienia kwiatków. Kwiatki za to są na innych moich filmach :-)

      Usuń
    3. Podaj mi swojego maila, żeby mogła wysłać Ci linki. Nie mogę tego zrobić z poziomu Twojego bloga

      Usuń
  2. Jeśli można,to poproszę linki do filmików.Jutro robię karteczkę wg Twojego kursu .Już sobie wydziurkowałam.Sama jestem ciekawa jak mi to wyjdzie.
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
    klisz.elzbieta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu linki wysłane :-) Ciekawa jestem Twoich haftów :-)

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł na podsumowanie i piękna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu nieustannie podziwiam Twoje kwiaty - przepiękne są.
    Zdopingowałaś mnie do powrotu do haftu matematycznego, wykorzystałam Twój szablon (koło).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiesz jak się cieszę, ze wróciłaś do haftu matematycznego :-) Piękne karteczki stworzyłaś i cieszę się, że wykorzystałaś w jednej z nich mój szablon :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)