czwartek, 16 stycznia 2020

Święta na okrągło na Rogatym, czyli kolejna odsłona

Jak niedawno wspomniałam, postanowiłam się bawić w karteczkowanie wraz z blogiem Rogate, gdzie Święta są na okrągło oraz, że w swoich pracach częściej będę korzystała z haftu matematycznego.
Zatem dzisiaj kolejna odsłona bożonarodzeniowych karteczek bożonarodzeniowych z haftem matematycznym.  
Inspiracją była piosenka Czerwonych Gitar: "Jest taki dzień" , a w szczególności słowa: "dzień, zwykły dzień, w którym gasną wszelkie spory","...wszyscy wszystkim ślą życzenia..." i "...noc igliwia zapach niesie"

Karteczki prezentują się tak





Wykorzystałam wzory z książeczek Hobbydols - "Klein sneeuwvogeltje" i Rie Kuipers - Cosy Christmas
Grafika, którą wykorzystałam to gif
Jak zwykle do stworzenia karteczek użyłam kwadratowych baz GoatBox.

Pierwszą z karteczek zgłaszam na zgłaszam na Rogate wyzwanie
https://swietanaokraglo.blogspot.com/2020/01/nowy-sezon-z-rogatymi-wyzwaniami.html

11 komentarzy:

  1. Bardzo delikatne i bardzo świąteczne,podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń

  2. Piękna, bardzo elegancka karteczka.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to właśnie ten jeden dzień w roku, nie ma watpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elżunia, Carmen, Elunia, Annette - miło mi, że spodobały się Wam moje karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne,delikatne i baaaardzo na temat 😘 w niezwykły sposób uchwyciła klimat 💝

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatna, i zwyczajnie w punkt ;-) Dziękujemy za wspólną zabawę - DT Rogatego Żaneta z Zielonej Szafki

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)