sobota, 18 stycznia 2020

Recyklingowe pudełko w brązach

Po raz kolejny wykorzystałam rolkę po taśmie klejącej (dostałam ją z Craft Corner dodaną do mojego zamówienia).
Uwielbiam z tych rolek robić pudełka. Idealnie nadają się na drobiazgi i niezobowiązujące prezenty.
Tym razem rolkę obkleiłam brązowym papierem i przyozdobiłam bawełnianą koronką, taśmą z półperełkami i kwiatami, które mogliście zobaczyć TUTAJ (kwiatki oczywiście z foamiranu z Creatikon, wycinane wykrojnikami Lady E Design)
 




Jeżeli chcecie takie rolki, to robiąc zakupy w  Craft Corner, poproście o nie w komentarzu :-)

6 komentarzy:

  1. jestem pod wielkim wrażeniem ,wspaniale ozdobione i pełne elegancji pudełko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Elu, że pudełko Ci się podoba :-)

      Usuń
  2. Eleganckie pudełko na elegancką biżuterię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i eleganckie pudełko. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku, miło mi, że spodobało Ci się to pudełko :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)