środa, 15 stycznia 2020

Foto-kurs na pudełeczko na tealighty

Jeżeli lubicie obdarowywać swoich znajomych niezobowiązującymi drobiazgami, to  pudełeczko na tealighty eco kraft GoatBox idealnie się nadaje do zapakowania tego drobiazgu.
Ja wykorzystałam je jako opakowanie do moich kwiatków, które są prezentem dla koleżanki.


Wykonanie takiego pudełka nie zajmuje wiele czasu, a efekt - przyznacie, jest bardzo fajny.

Przygotowałam dla Was foto-kurs jak zrobić takie pudełko, używając bazy pudełeczka na tealighty eco kraft GoatBox

Krok pierwszy
 Przygotuj prostokąty wycięte z papieru scrapowego o wymiarach:

1. 14,7 cm x 7,5 cm - 4 sztuki
2.  14,7 cm x 1,5 cm - 2 sztuki
3. 7,5 cm x 1,3 cm - 2 sztuki
4. 11,5 cm x 1,3 cm - 2 sztuki

 
Krok drugi
Zginamy bazę pudełka wzdłuż bigów.


Krok trzeci
Na dwóch największych prostokątach odrysowujemy szablon i wycinamy go





 Krok czwarty
Odwracamy pudełko na lewą stronę i w miejscu okienka wklejamy szybkę/folię. Ja zrobiłam to a pomocą kleju magik.



 Krok piąty
Po prawej stronie części z okienkiem przyklejam, po jego obwodzie, papierową koronkę, tworząc ramkę.



Krok szósty
W pozostały dwóch dużych prostokątach zaokrąglamy rogi wzdłuż jednej z dłuższych krawędzi. Jeżeli nie masz zaokrąglacza, możesz ten krok pominąć. Tera też możesz potuszować krawędzie wszystkich scrapowych części.


Krok siódmy
Odwracamy bazę na lewą stronę i przyklejamy do niej odpowiednie prostokąty wycięte z papieru scrapowego.


Krok ósmy
Bazę odwracamy na prawą stronę i przyklejamy papier scrapowy na część będącą wieczkiem pudełka i kolejną - wąską część - wysokość pudełka. Nie oklejamy papierem scrapowym części z  nacięciami - zrobimy to dopiero na samym końcu.
 Krok dziewiąty
Teraz przechodzimy znowu do części z okienkiem i oklejamy wąskimi paskami jego boki.



 Krok dziesiąty
 Kolej na sklejenie pudełka. W tym celu wypustki z części z okienkiem umieszczamy w nacięciach części będącej spodem pudełka. Po przejściu ich na drugą stronę, nanosimy na nie klej i przyklejamy.





 Krok jedenasty
Oklejamy tę część przyciętym wcześniej papierem scrapowym.





Krok dwunasty
To moment, kiedy możemy przyozdobić nasze pudełko i zakończyć pracę



Kurs  wykonałam dla GoatBox
 

4 komentarze:

  1. Eleganckie, a koronka dodaje mu uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. niby kursik bardzo dokładny ale ja blondynka jestem.....ale tobie gratuluję zdolności

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)