wtorek, 14 stycznia 2020

Święta przez cały rok

Wraz z nowym rokiem często robimy sobie postanowienia, wyznaczamy jakieś cele.
Również i mnie się zdarza to robić.
W tym roku, postanowiłam postawić w swoich pracach nie na ilość, ale jakość. Szczególnie, gdy chodzi o kartki świąteczne. Dlatego też nie będę wysyłała kartek wszystkim moim znajomym, chociaż naprawdę bardzo ich cenię i lubię. Im będę wysyłała urodzinowe kartki, natomiast świąteczne od tego roku będę wysyłała tylko rodzinie i najbliższym przyjaciołom.
Chcę też uniknąć przedświątecznej gonitwy, dlatego zaczynam robić kartki od teraz, tym bardziej, że chcę się bawić w karteczkownie wraz z blogiem Rogate, gdzie Święta są na okrągło.
I to właśnie włączając się do zabawy zrobiłam dzisiejszą karteczkę.
Tematem jest piosenka Czerwonych Gitar: "Jest taki dzień". Szukając odpowiedniego motywu, grafiki, które by odzwierciedliły moje skojarzenia z tym pięknym utworem, znalazłam dwie.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pierwszą z nich, która (moim zadaniem) oddaje jego nastrój.
Oprawiłam ją w haft matematyczny, wykorzystując wzór Anns'Paper Art (a 055) - to darmowy wzór, który możecie sobie ściągnąć stąd.
Wykorzystałam kwadratową bazę GoatBox.

A to moja karteczka, którą zgłaszam na Rogate wyzwanie

https://swietanaokraglo.blogspot.com/2020/01/nowy-sezon-z-rogatymi-wyzwaniami.html





16 komentarzy:

  1. O! cieszę się, że "pospotykamy" się na Rogatym i życzę wytrwałości aż do samego końca roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze udało mi się dołączyć do zabawy i że wytrwam do końca :-)

      Usuń
  2. jest piękna,myślę że pomysł by wysyłać kartki urodzinowe jest super,można na spokojnie zdążyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąteczneie w tym jednym dniu z jedynym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt... Wigilię spędzamy z tymi, którzy są mam bliscy i których kochamy :-)

      Usuń
  4. Bardzo klimatyczna i piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza kartka z pięknym haftem! Piękny klimat retro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło, że się spodobała :-)

      Usuń
  6. ŻANETA NAWIEŚNIAK3 lutego 2020 07:53

    Piękna, klimatyczna kartka, haft cudownie się komponuje, a blasku dodaje złota nitka :-) Dziękujemy za wspólną zabawę- DT Rogatego Żaneta z Zielonej Szafki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że spodobała Ci się moja karteczka :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)