sobota, 4 stycznia 2020

Kobieta z kwiatem we włosach

Wraz z początkiem roku wracam do haftu matematycznego.
Od poniedziałku rozpoczynam cykl postów przybliżających tę technikę.
Dzisiaj chcę Wam pokazać 3 kartki, w których wykorzystałam ten sam wzór, wykonany przeze mnie na podstawie tej grafiki.
Wzór wyszyłam metaliczną nitką w kolorze jasnego złota oraz czarną tęczową.
Karteczki wykonane są na bazach GoatBox













Jeżeli spodobały się Wam moje karteczki i technika, w jakiej je wykonałam, to zapraszam od poniedziałku na lekturę postów, w których przybliżę jej podstawy. Będą też wzory do pobrania, foto-kurs, a nawet konkurs z nagrodami ;-)

17 komentarzy:

  1. O Mistrzyni, te hafty są przepiękne :-) Z niecierpliwością czekam na poniedziałkowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne a technika ciekawa, jestem za

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie to wygląda i cieszę się, że będę miała przyjemność podziwiać tę technikę w twoich pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu Ty wiesz, że zaraziłaś mnie już tym haftem... I nie tylko mnie������

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki stworzyłaś Danusiu :)
    Z przyjemnością przypomnę sobie podstawy haftu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, podziwiam, podziwiam :) Mnie chyba brakuje cierpliwości do haftu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale haft matematyczny nie wymaga aż takiej cierpliwości, jak inne rodzaje haftu. A prace wykonane tą techniką są efektowne :)

      Usuń
  7. Haft przepiękny! Miałam przyjemność oglądać kiedyś Twoje dawniejsze prace - też były piękne. Fajnie, że wracasz do haftu matematycznego, może za Twoim przykładem i ja wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale "potańcowałaś" z igłą! efekty są wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale to wygląda, jak malowane. Piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezmiernie mi miło, że tak wielu osobom spodobały się te hafty :-) Mam nadzieję, że równie ciepło przyjmiecie posty, w których będę dzieliła się z Wami informacjami na temat haftu matematycznego :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki z haftem matematycznym, w połączeniu z kwiatem wygląda świetnie. Kiedyś spróbowałam haftu matematycznego, jakieś kartki zrobiłam ale ... zaniechałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc może warto wrócić? :-) Tym bardziej, że jest okazja :-)

      Usuń
  12. Takie delikatne i piękne Twoje prace :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)