sobota, 25 stycznia 2020

Jutowy recyklingowy komplet i wideo-kurs na foamiranowe lilie

Jutowy sznurek, mała butelka, rolka po taśmie klejącej, taśma klejąca, tektura lub beermata, karton lub grubszy papier (ok. 300g/m2) - tyle potrzeba by zrobić całkiem fajny komplecik.
Po przyklejeniu do butelki i rolki sznurka, zrobieniu wieczka, przyszedł czas na ozdobienie.
Wykorzystałam do tego bawełnianą koronkę i kwiaty z foamiranu (Creatikon), wycięte za pomocą wykrojników Lady E Design.







 

O rolki możecie poprosić w sklepie CraftCorner, gdy zrobicie tam zakupy.

Zauważyliście, że od jakiegoś czasu w moich kompozycjach pojawiają się lilie?

Oto mój wideo-kurs, w którym pokazuję jak je zrobić



6 komentarzy:

  1. znowu cudo wyszło spod twoich magicznych rąk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Elu, że komplecik przypadł Ci do gustu :-)

      Usuń
  2. Kwiatki piekne ,kurs jak zwykle bardzo fajnie pokazany ,będzie się robiło hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapomnij się pochwalić kwiatkami Reniu :-)

      Usuń
  3. Jaki śłiczny komplet, o liliach nie mówiąc :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że nadal podobają Ci się moje prace :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)