poniedziałek, 29 stycznia 2018

Urodzinowy tort dla Jubilata (17/2018)

Chciałam Wam pokazać tort urodzinowy, który zrobiłam dla mojego szwagra.
Poszczególne elementy wycięłam wykrojnikiem CREALIES CCAB05 - KAWAŁEK TORTU (TU możecie zobaczyć jak go poskładać)
Do wykonania tortu użyłam jeszcze innych wykrojników, takich jak: Magnolia - Peonies, Magnolia - Summer Foliage, Rosy Owl - Pasek napis: Sto lat, Die-namics -My Favourite Things Dienamics MFT049 Dizzy Doily Die, Marianne Designe - Cyfry. Ażurowy pasek wycięty jest dziurkaczem Martha Stewart DOILY LACE TRIM. Cyfry pomalowane są złotą pastą woskową - PENTART-PASTA WOSKOWA CHAMELEON BIAŁE ZŁOTO 20 ml.
 Kwiatki zrobione z białego foamiranu irańskeigo, a listki z zielonego papieru czerpanego. Pręciki kupione w  Fabryce Prezentów






12 komentarzy:

  1. Bardzo smakowicie wygląda ten tort - Jubilat z pewnością będzie zachwycony.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chwaląc się, przyznam, że był zachwycony i zaskoczony - a wiec efekt, który zamierzałam osiągnąć został uzyskany :-)

      Usuń
  2. przepyszny tort ,jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle jestem pod wrażeniem!Kwiatki wyszły pięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Moniko, że i Tobie ten "wypiek" przypadł do gustu :-)

      Usuń
  4. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังดราม่า

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny i apetyczny (lubię to określenie) :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się Anettko. że mój torcik przypadł Ci do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)