piątek, 19 stycznia 2018

Zygzakowo-mapkowa kartka urodzinowa (14/2018)

Dzisiaj trochę nietypowa, jak dla mnie, karteczka urodzinowa. Wykorzystałam w niej trudne dla mnie tło, bo z wzorkiem i to na dodatek w zygzaki. Dodatkowo kartkę wykonałam wg tej mapki



Przyozdobiłam ją kwiatkami z białego foamiranu irańskiego, wycinanymi za pomocą wykrojnika Magnolia: Peonies

A oto  i moja karteczka




Kartkę zgłaszam na wyzwania:
https://bialekruczki.blogspot.com/2018/01/wyzwanie-nr-18-praca-z-mapka.html
https://art-piaskownica.blogspot.com/2018/01/printy-zygzaki.html

22 komentarze:

  1. Kartka jest piękna ,fantastycznie sobie poradziłaś :)R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mogłam dołączyć do zabawy :-)

      Usuń
  3. Piękna. A ja tak uwielbiam twoje kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka śliczna ( jak wszystkie Twoje prace),kwiatuszki REWELACYJNE.Super sobie poradziłaś z wyzwaniem.Życzę wygranej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem Krysiu co się stało - system, nie wiedzieć czemu, wrzucił Twój komentarz do spamu

      Usuń
  5. Pięknie zrealizowałaś Danusiu wyzwanie z mapką.Cudownie ułożyłaś Swoje przepiękne kwiatuszki.Życzę wygranej.Krystyna N.
    Nie wiem co się dzieje,ale już któryś z kolei mój post wcięło,chociaż był komunikat,że post opublikowano.Było to z konta google .Dlatego teraz piszę z konta-anonimowy.Może nie zniknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za miłe słowa <3
      Rzeczywiście coś jest nie tak, bo Twoją pierwszą wiadomość odebrałam na poczcie (przychodzą do mnie powiadomienia o każdym komentarzu), ale tutaj tej wiadomości nie ma :-(
      Być może coś ze strony serwera, bo ja ustawień nie zmieniałam

      Usuń
  6. Świetnie sobie poradziłaś z trudnym tłem i mapką - kartka jest piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie spodobała się ta karteczka :-)

      Usuń
  7. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังดราม่า

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, w bardzo wiosennej odsłonie :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, "świeża" praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. pozdrawiam :) Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę, że mogłam dołączyć do zabawy :-)

      Usuń
  10. Piękna;)Dziękuję za udziału w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna:) dziękuję za udziała w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna praca do mapki! Super :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Białe Kruczki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)