sobota, 6 stycznia 2018

Komplet na Chrzest św. (4/2018)

Tym razem chcę Wam pokazać kartkę w pudełku, którą zrobiłam jako pamiątkę Chrztu św.
Wykorzystałam wykrojniki z aliexpress (chrzcielnica oraz dziecko), które zaprojektowała Monika Cohenna. Wycięte scrapki delikatnie potuszowałam
Kwiatki wykonane są z foamiranu irańskiego, a listki wycięte z papieru czerpanego. Pudełko i baza pochodzą z Rzeczy z Papieru - Pracownia Rękodzieła.
Wykorzystane do przyozdobienia pudełka i kartki scrapki wycinałam m.in. wykrojnikami: winorośl z aliexpres, Leane Creatief - narożniki Corner Flowers, Cheery Lynn - Olive Branches gałązki, Marianne Design - Passe-Partout Owal (CR1241), CREALIES CLNestXXL 21 - KOŁA Z PRZESZYCIAMI

A efekt jest taki





10 komentarzy:

  1. Fantastyczny komplet ,super wykorzystałaś wykrojniki ,a mnie się wydawało że ta chrzcielnica jest za duża ,teraz będę miała inspirację - jestem pod wrażeniem tego kompletu :) R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kolejna z moich prac będzie dla Ciebie inspiracją :-)

      Usuń
  2. Piękna pamiątka w pięknym pudełku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał ten komplecik :-)

      Usuń
  3. Świetne! Na całej linie świetne, to dzieciątko, ta chrzcielnica, a kwiaty, mistyczna, przepiękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już Ci to mówiłam, ale powiem jeszcze raz - praca jest fantastyczna...!;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że tak bardzo Ci się spodobała :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)