piątek, 5 stycznia 2018

Urodzinowy komplet w delikatnym fiolecie (3/2018)

Dzisiejsza praca, to komplecik, który moja siostra otrzymała ode mnie na swoje urodziny. Do jego wykonania użyłam pudełka i bazy z Rzeczy z Papieru - Pracownia Rękodzieła.
Na bazę i pudełko nakleiłam papiery z zestawu papierów LemonCraft - Violet Silence. Brzegi są postarzone i podbarwione brązowym tuszem, delikatnie podarte.
Kwiatki, jak to u mnie, wykonane są z foamiranu welurowego oraz białego foamiranu barwionego suchymi pastelami i kredkami "Bambino". Wycinałam je takimi wykrojnikami jak: Rosy Dot - AC1 i AC2 oraz Ponsettia. Listki wycięte są z zielonego papieru czerpnego m.in. wykrojnikami: Cheery Lynn - Flourish #14 listki, Rosy Owl - Listki nr 5. Serce i koło, to wykrojniki: Dixi Craft - ramki serca 2 szt. oraz Dixi Craft - ramki koła 2 szt. Pasek z napisem, to wykrojnik z Rosy Owl.
Do tego jeszcze kilka półperełek w delikatnym fiolecie, sznurek woskowy, z którego zrobiona jest kokardka


 

 

 
 
Komplecik zgłaszam na wyzwanie:
http://bloomcraft.pl/2018/01/01/wyzwanie-16-urodziny/

9 komentarzy:

  1. Fantastyczny komplet. Bardzo elegancki. Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jak zawsze ,wszystkie Twoje prace takie dopieszczone :) R.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję kobietki za tak życzliwe przyjęcie tego kompleciku <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow świetny komplet, a te fioletowe róże ... czysta magia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak bardzo się spodobał :-)

      Usuń
  5. Fiolet uwielbiam, zwłaszcza w tak eleganckim wydaniu :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)