piątek, 12 stycznia 2018

Ale ciacho, czyli pudełko w kształcie kawałka tortu (9/2018)

Dzisiaj kolejna praca urodzinowa. Tym razem jednak, to pudełko w kształci kawałka tortu.
Wycięłam go wykrojnikiem: CREAlies CCAB05 No. 05 – CREATE A BOX – TORT.Przyozdobiłam go kwiatami z białego foamiranu irańskiego, barwionego kredkami "Bambino" oraz suchymi pastelami.
Róża wycięta tym samym wykrojnikiem co TUTAJ, a pozostałe kwiatki wykrojnikami Rosy Dot - AC1 i AC2.Listki tradycyjnie już u mnie wycięte są z zielonego papieru czerpanego za pomocą wykrojników: Rosy Owl - Listki 5 oraz Magnolia- Summer Foliage Do tego jeszcze koronka wycięta dziurkaczem Martha Steward -  Doily lace oraz napis - pasek wykrojnikiem Rosy Owl - Pasek Sto lat








Pudełko zgłaszam na wyzwania:




https://flowershandmadeblog.blogspot.com/2018/01/wyzwanie-14-dowolna-praca-z-recznie.html

9 komentarzy:

  1. Super ciacho! a kwiatki przecudne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Elu, że pudełko i kwiaty przypadły Ci do gustu :-)

      Usuń
  2. ale ciacho i ten kwiat - rewelacja :) R.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki są przepiękne...Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft.

    OdpowiedzUsuń
  4. Torcik śliczny i apetyczny, pomysłowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu FHB:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam dołączyć do zabawy :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)