sobota, 3 lutego 2018

Faszynowe serce w kwiecistym wydaniu (18/2018)

Dzisiaj na blogu Three Wishes została ogłoszona nowa zabawa, do udziału w której serdecznie Was zapraszam



Wśród wielu ciekawych inspiracji, znajdziecie również moją - faszynowe serduszko w kwiatach.





Kwiaty (są dosyć duże) wycinałam wykrojnikami: Craft Passion - Komplet wykrojników KWIATY nr.1 duże (róże) oraz Rosy Dot - Flowers AC1. Listki wycięte są wykrojnikami: Spellbinders - Rose creation, Spellbinders – Delicate asters, Leane Creatief - Kwiat jabłoni

Środki kwiatów zakupione w Fabryce Prezentów





6 komentarzy:

  1. Jakie te kwiatki są cudne. Podziwiam. Wspaniały pomysł z tym serduchem. Życzę miłego twórczego dnia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudne te Twoje kwiatki ,brak mi słów by je opisać ,pomysł z serduszkiem jak zwykle fantastyczny :) R.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, cudowne, zachwycające :) - Pozdrawiam i Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby serce, ale to kwiaty grają tu główną rolę tworząc z sercem piękną całość :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna serce ,które zachwyca tymi pięknymi różami,bardzo mi się podoba :D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze <3 Cieszę się ogromnie, ze spodobała się Wam moje serduszko :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)