czwartek, 4 stycznia 2018

Męska urodzinowa w brązie (2/2018)

Dzisiaj karteczka, która już dotarła do adresata.
Wykonałam ją na bazie z Rzeczy z Papieru - Pracownia Rękodzieła. Brązowy papier pochodzi z Galerii Papieru. Wykorzystałam też jedną z nowości wykrojnikowych - Spellbinders S5-330 - Lunette Arched Borders. Kwiatki wykonane są z welurowego foamiranu. Wycinałam je za pomocą wykrojnika Leane Creatlef - Kwiat jabłoni. Listki wycięte są z papieru czerpanego zielonego tym wykrojnikiem. Napis to wykrojnik Rosy Owl - Moc życzeń. Element w narożniku wycięty jest wykrojnikiem Marianne Design - Large owal by Petra


 I na koniec chciałam się podzielić moją radością - moje pachnące saneczki wygrały wyzwanie na Flowers Handmade Blog

https://flowershandmadeblog.blogspot.com/2018/01/wyniki-wyzwania-13.html


11 komentarzy:

  1. Danusiu serdecznie gratuluję wygranej, bo w pełni zasłużona :)
    Karteczka świetna, cudny ten Spellbinders, szkoda, że tylko za waluty :(.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, ja wykrojnik kupiłam w Polsce. Można go kupić tu: http://scrapcafe.pl/pl/p/NA-ZAMOWIENIE-Spellbinders-Lunette-Arched-Borders/5374, tu: http://www.scrappasja.pl/p15012,s5-330-wykrojniki-spellbinders-lunette-arched-borders.html,

      Usuń
    2. serdecznie dziękuję Danusiu za namiary :)

      Usuń
  2. Kolejna piękna kartka ,wykrojnik superowy , kwiatki cudne jak zawsze :) gratuluję wygranej :) R.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ach te kwiaty, u Ciebie cały rok wiosna panuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej, kartka elegancka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo gustowna kartka :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)