niedziela, 7 stycznia 2018

Złote Gody - "na płasko" (5/2018)

Dzisiaj chciałam pokazać kartkę, którą zrobiłam z okazji Złotych Godów. W związku z tym, że nie będzie ona wręczana osobiście, a wysyłana pocztą - postanowiłam, że zrobię ją "na płasko".
Do jej wykonania użyłam różnych tekturek (para pochodzi z I - Kropka), dodałam też narożniki wycięte za pomocą wykrojnika Cheery Lynn - Lace Corner Deco B162 koronkowe narożniki (niestety, raczej już nie do zdobycia w Polsce)
Aby "dodać" pracy parę lat, wykorzystałam brązowy tusz, którym podbarwiłam brzegi oraz pasty woskowej BIAŁE ZŁOTO chameleon 20 ml - daje efekt przecierki. Młoda para pomalowana jest białym tuszem. Dodałam także kilka dżetów w złotym kolorze. Użyłam też kilku kostek dystansujących. Baza pochodzi z Rzeczy z Papieru - Pracownia Rękodzieła. Wykorzystałam też papier pochodzący z bloczku Craft & You Desing - Wedding garden.

A tak się prezentuje

Niestety zdjęcia nie najlepszej jakości - pogoda za oknem nie sprzyja sesjom fotograficznym





9 komentarzy:

  1. Mimo braku kwiatków,karteczka prezentuje się pięknie :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Marylko, że tak uważasz :-)Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  2. mam takie samo zdanie jak Marylka - kartka jest piękna w swojej prostocie :)R.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)