niedziela, 21 stycznia 2018

Urodzinowa w deseczki (16/2018)

Dzisiaj kolejna urodzinowa karteczka z tłem w deseczki. Ostatnio to mój ulubiony motyw tła.
Chciałam, by była bardziej przestrzenna, nie tylko dzięki kwiatom, dlatego dodałam dwa prostokąty podklejone kosteczkami dystansującymi.
Kwiatki wycięte z foamiranu irańskiego białego, pokolorowanego pastelami suchymi i kredkami "Bambino". Wycięłam je wykrojnikiem Rosy Dot - AC1 oraz Poinsecja.  Gałązki wycięte są wykrojnikiem: Creative Expressions Craft Dies by Sue Wilson - Festive Collection - Pine Bbough. Listki wycinałam wykrojnikami: Magnolia: Peonies, Cheery Lynn Flourish #14 listki, winorośl z Aliexpress. Motyl wycięty jest wykrojnikiem: Memory Box – Isabella Butterfly, Memory Box –  Pippi Butterfly.Kartka wykonana jest na bazie z Rzeczy z Papieru - Pracownia Rękodzieła.

Obiecałam odwiedzającym, że będę starała się pisać o wykrojnikach, których użyłam w swoich pracach. Staram się to robić na miarę moich możliwości. Niestety nie zawsze jestem w stanie udzielić takiej informacji jeżeli są to wykrojniki, których nie ma już w sprzedaży



Zgłaszam ją na wyzwanie

https://flowershandmadeblog.blogspot.com/2018/01/wyzwanie-14-dowolna-praca-z-recznie.html






10 komentarzy:

  1. śliczna kartka ,te deseczki są fantastyczne ,kwiatki cudne z superowymi pręcikami :)R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak bardzo Ci się spodobała ta karteczka :-)

      Usuń
  2. Przepiękna karteczka i śliczne kwiatki 😃 życzę Ci Danusiu powodzenia w wyzwaniu ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. ty chyba nie sypiasz,śliczna praca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sypiam Elu, sypiam i cieszę się, że podoba Ci się ta karteczka :-)

      Usuń
  4. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังดราม่า

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu FHB:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)