poniedziałek, 8 stycznia 2018

Zimowy lampionik (6/2018)

Okres świąteczny już za nami, ale zima ciągle trwa. Myślę, że fajnie w takie zimowe wieczory posiedzieć w przyjemnej atmosferze, w blasku świec.
Sama lubię świeczki, a jeszcze bardziej lampiony, które z przyjemnością tworzę.
I dlatego dzisiaj chciałabym Was zainspirować właśnie takim lampionikiem.
Do jego wykonania naprawdę niewiele potrzeba: wystarczy jakiś słoiczek (ja uwielbiam te po jogurtach), kawałek bawełnianej koronki i jakieś ozdoby.
Ja użyłam kwiatka, który wykonałam z welurowgo foamiranu oraz maleńkie szyszki i scrapki - gałązki z zielonego papieru czerpanego.
I to w zasadzie wszystko
- ot tak niewiele potrzeba, by zrobić coś fajnego :-)
Lampionik jest moją inspiracją dla blogu Three Wishes







10 komentarzy:

  1. fajny lampionik, też uwielbiam te słoiczki po jogurtach, są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. superowe te Twoje lampioniki ,u mnie niestety nie ma tych jogurtów ,może i dobrze bo bym się skusiła hi hi :) R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, ale do wykonania lampionika możesz użyć dowolnego słoiczka no. po dżemie czy przecierze pomidorowym ;-)

      Usuń
  3. Piękna ozdoba.Bardzo lubię takie lampioniki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny i bardzo zimowy :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)