sobota, 13 stycznia 2018

W bieli (10/2018)

W kalendarzu mamy zimę, za oknem... no cóż - każdy widzi. Mamy jednak nadzieję, że wkrótce będziemy mogli wszyscy podziwiać zimowe widoki. Aby zaczarować pogodę, proponujemy nowy temat naszej comiesięcznej zabawy, a brzmi on:

W BIELI

https://threewishescraft.blogspot.com/2018/01/zabawa-11-w-bieli.html

W imieniu DT Three Wishes zapraszam do udziału w tej zabawie.
Na blogu możecie zobaczyć wiele bardzo ciekawych inspiracji naszych projektantek, w tym i moją - białą kartkę ... urodzinową. Ciekawa jestem Waszej opinii o niej





7 komentarzy:

  1. Kartka jest piękna ,kwiatki jak zwykle cudne ( ja niestety nie umiem takich robić ) ,gdybym mogła to bym ją porwała ,bo akurat dwie ślubne muszę zrobić ,a ta by mi pasowała ,bo taka delikatna ,elegancka :) R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, ależ te kwiatki to nic specjalnie trudnego - praktycznie podgrzane na żelazku i delikatnie rozciągnięte, a potem sklejone po 3 warstwy.

      Usuń
  2. I co ja mam napisać? - no cudna jest, kwiatki mistrzostwo świata (ja nie umiem takich zrobić).
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Już pisałam Reni,że kwiatki naprawdę nie wymają specjalnych umiejętności. jakby co, to zapraszam na szybkie warsztaty do mnie - w końcu dawno się nie widziałyśmy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biel jest bardzo elegancka, a kartka przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Anettko, że i Tobie się spodobała :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)