środa, 3 stycznia 2018

W różu i fiolecie, czyli urodzinowa karteczka dla styczniowej solenizantki (1/2018)

Witam wszystkich w Nowym Roku :-) Mam nadzieję, że będzie on dla wszystkich szczęśliwy, że uda się zrealizować wszystkie plany, że spełnią się nasze marzenia, że zdrowie będzie dopisywać, że nie zabraknie miłości i że znajdzie się czas na realizację naszych pasji i hobby.

A w nowy rok wchodzę z urodzinową karteczką w odcieniach fioletu i różu. Nieco ją "oszroniłam" (w końcu to kartka dla zimowej solenizantki ;-)  ) pastą woskową, dzięki czemu delikatnie pachnie cytrusami

Karteczka jest taka "na bogato". Wykonałam ją na bazie z Rzeczy z Papieru - Pracownia Rękodzieła. Wykorzystałam w niej tekturkowy napis, półperełki, biały foamiran, który barwiłam suchymi pastelami i kredkami "Bambino", foamiran welurowy, pręciki, perełki w płynie, zestaw papierów LemonCraft - Violet Silence.

Kwiatki i listki wycinałam wieloma wykrojnikami, m.in.: Cheery Lynn - Flourish #14 listki, Rosy Owl - Listki nr 5, Rosy Dot - Kwiaty AC1 i AC2


Karteczkę zgłaszam na wyzwanie:

http://bloomcraft.pl/2018/01/01/wyzwanie-16-urodziny/

OGŁOSZENIE PARAFIALNE!
 
Wraz z nowym rokiem chciałabym się dowiedzieć, czy interesują Was informacje o wykorzystywanych przeze mnie wykrojnikach, czy innych materiałach? A może nie jest to potrzebne i pozostawić posty bez tych informacji? Zaś kto będzie zainteresowany, to po prostu do mnie napisze? Co uważacie?

10 komentarzy:

  1. Rzeczywiście bogata ta kartka ,oczywiście jest piękna ,kwiaty jak zwykle cudne :) R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, lubię pastelowe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy robisz.
    Wolę jak jest napisane, co było użyte do stworzenia kartki.
    Jak sobie obejrzę te wykrojniki, papiery i media, to po prostu "widzę" jak dana kartka powstaje.
    Jeżeli to nie kłopot, to ja proszę o informacje pod postem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje kolory, kartka cudowna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka Danusiu :)
    Bardzo prozę, abyś nadal pisała czego użyłaś do stworzenia danej rzeczy - to dla mnie bezcenne informacje, bo czasem oglądam jakiś wykrojnik na stronie sklepu i nie podoba mi się. Dopiero jak zobaczę u Ciebie co z nim można zrobić to lecę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że spodobała się Wam ta karteczka. Dziękuję również tym, które odpowiedziały na moje pytanie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Danfi, oczywiście że są potrzebne te informacje. Ja sobie niektóre zapisuję :) i mam nadzieję, że niedługo je wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :-) W takim razie będę starała się je pisać :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)