niedziela, 7 kwietnia 2019

Foto-kurs na wiosenny notesik

Dzisiaj proponuję Wam prosty kurs na notesik z samoprzylepnych karteczek
Kurs jest inspiracja dla sklepu Czerwony Cyrkiel
Do jego wykonania potrzebujemy kwadratowy bloczek karteczek samoprzylepnych (wymiary 76 mm x 76 mm)

Następnie wycinamy z tektury lub innego grubszego jednokolorowego papieru bazę okładki na nasz notes

 
Środek okładki bigujemy


 Następnie z wybranego papieru scrapowego wycinamy 4 kwadraty o wymiarach 8,2 cm x 8,2 cm. Dwoma z nich oklejamy wewnętrzne skrzydła okładki


Teraz obracamy okładkę na zewnętrzną stronę, wyznaczamy środek i naklejamy taśmę klejącą, na którą przyklejamy wstążeczkę (odcinamy dwa kawałki o długości ok. 20 cm ). Następnie na oba panele przyklejamy pozostałe kwadraty.



 W ten sposób mamy przygotowaną okładkę. W jej środek wklejamy bloczek z karteczkami samoprzylepnymi



Teraz możemy ozdobić naszą okładkę. Ja skorzystałam z kwadratowej ramki, do której przykleiła kwadracik z tego samego papieru scrapowego co tło okładki


 Z 3 warstw tekturki, z której wycięłam bazę, posklejałam dystanse i przykleiłam na tył ramki. A całą ramkę umieściłam na środku okładki




Teraz jeszcze dokleiłam kwiatek - narcyz.
Zrobiłam go według mojego kursu
A TU, jeżeli nie macie odpowiedniego wykrojnika, znajdziecie szablon (znajduje się na końcu posta)
Listki, podobnie jak kwiatek i jego środek, wycięte są z białego papieru czerpanego, który pokolorowałam markerami.



A to produkty, które znalazłam na sklepikowych półkach i wykorzystałam w swojej pracy:

biały papier czerpany - https://czerwonycyrkiel.pl/scrapbooking/5813-papier-czerpany-bialy-a4-150-gsm.html

papier scrapowy
 Królewskie wesele 06 - https://czerwonycyrkiel.pl/scrapbooking/4373-jak-we-snie-03.html
Wyższe sfery 03 - https://czerwonycyrkiel.pl/scrapbooking/3394-wiek-niewinnosci-02.html


4 komentarze:

  1. Jak zwykle pomysł super ,wykonanie super i kurs też super hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJĘ !-no i będę teraz o nim myśleć,tobie to tak sprawnie idzie,ja jeszcze męczę kubeczek,papier mnie nie lubi....

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, zwłaszcza ten czerwony :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, cieszę się, że spodobał się Wam pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)