środa, 10 kwietnia 2019

Mixmediowe big jajo #2

Dzisiaj przedstawiam wam duże, bo 20 cm jajko, które potraktowałam heavy body gelem, mgiełkami, biały gesso i wodnym lakierem.
Ozdobiłam je gazą kwiatami z foamiranu, listkami, szeroką koronką, sznurkiem i białymi jagódkami.
Często pytacie mnie, gdzie można kupić wykorzystane przeze mnie produkty.
Oto lista sklepów lub producentów:
gaza - apteka ;-)
lakier wody - sklep z artykułami budowlanymi
jajko, foamiran, koronka i listki - sklep Creatikon
Wykrojniki, którymi wycinałam kwiaty: Lady E Design: Flower 001, Flower 004, Tiny Flowers, Leaves 002

A moje jajko prezentuje się tak:







4 komentarze:

  1. Wspaniałe jajo. Dużo pracy w nie włożyłaś Danusiu. Dużo dodatków, ale efekt przepiękny. Musi równie albo jeszcze lepiej się prezentować na żywo. Wielkość imponująca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne jajo, wspaniałe kwiatuszki, niesamowita ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam kobietki za te sympatyczne komentarze :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)