sobota, 23 lutego 2019

Wielkanocna kartka typu Dutch Fold Cards

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartkę typu Dutch Fold Cards.
To moja inspiracja dla sklepu Czerwony Cyrkiel, gdzie zostałam zaproszona jako gościnna projektantka.
Postanowiłam, że będzie to kartka wielkanocna, bo pora już zacząć przygotowania do Wielkanocy. 



 Przygotowałam dla Was foto-kurs

Forma kartki jest bardzo prosta i przedstawia się tak:

Z papieru o gramaturze ok. 250 g/m2 wycinamy szablon/bazę kartki. Ja wykorzystałam papier wizytówkowy w kolorze ecru. 

Z tego samego papieru wycinamy prostokąt o wymiarach: 12 cm x 7,5 cm

Następnie z papieru kratowego wycinamy:
-  2 kwadraty o wymiarach: 4,8 cm x 4,8 cm
- prostokąt o wymiarach 11,8 cm x 7,3 cm
- prostokąt o wymiarach 9,8 cm x 9,3 cm

Kolejnym krokiem jest wycięcie z papieru scrapowego u mnie to Lemon Craft - Nie zapomnij mnie 05:
-  2 kwadratów o wymiarach: 4,6 cm x 4,6 cm
- prostokąt o wymiarach 11,6 cm x 7,1 cm
- prostokąt o wymiarach 9,6 cm x 9,1 cm

Teraz brzegi wyciętych elementów tuszujemy brązowym tuszem i przyklejamy

 Następnie do bazy przyklejamy 2 kwadraty i szerszy z prostokątów 

   Teraz do górnego panelu przyklejamy pozostały prostokąt


W ten sposób mamy gotową bazę. Teraz należy ją przyozdobić. Ja wybrałam bazie wycięte wykrojnikiem, pisanki i kwiatki z papieru czerpanego. Pisanki podkleiłam papierem kratowym i  wycieniowałam brązowym tuszem


Jako pierwsze przykleiłam bazie. Podkleiłam też kostkami dystansowymi (można zastąpić je tekturkami) pisanki. 

Pisanki przykleiłam na bazie 

 

Na nie nakleiłam kompozycję z listków, narcyzów i niezapominajek, które wycięłam z papieru czerpanego białego. Całość przyozdobiłam półperełkami. 

 



Wideo-kurs na narcyzy z papieru czerpanego znajdziecie TUTAJ



A tu szablon do wykonania narcyza (moje narcyzy mają ok. 4 cm)




21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta forma. Oba kursy przejrzyste, narcyzy pięknie rozkwitają w Twoich dłoniach, a sama kartka - i w ogóle i w szczególe - jak zawsze perfekcyjnie wykonana :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu coś nowego nam pokazałaś i do tego jeszcze kurs na jej wykonanie - super - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że kursy Wam się przydadzą :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie dzięki za ten jakże perfekcyjny kurs. Wszystko jasne i zrozumiałe. A sama kartka mega, i te Twoje cudowne (zawsze) kwiaty. Dzięki. Jesteś wielka)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka:) Ciekawa forma:) Narcyzy cudnie zakwitły na niej :) Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu, Ludko - miło mi, ze i Wam spodobała się karteczka. Mam nadzieję, ze przygotowane przeze mnie kursy również uda się Wam wykorzystać :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kurs, bardzo jasno i po kolei wszystko pokazałaś 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka. Dołączam do obserwatorów:) Swietny kurs na kartkę i z pewnością wykorzystam ten szablon u siebie:)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kartka i jak fajny i łatwy kurs.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka już dawno do ,,oczekujących,, na wykonanie wpisana ... podoba mi się jej forma. Spróbuję takie kwiaty zrobić. Dziękuję za czytelny kurs i szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna kartka i ciekawa forma, na pewno wykorzystam przy robieniu moich świątecznych, dziękuję za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam tej formy kartki, więc pewnie się skuszę, bo lubię niestandardowe kartki :) A wszystko jest przedstawione tak jasno, że tylko działać.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. O świetna kartka, z taką się jeszcze przyznam nie spotkałam i dziękuję za pokazanie sposobu wykonania, na pewno podziałam, bo jest bardzo wciągająco przygoowany kursik.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest mi niezmiernie miło, że tak wielu osobom spodobał się mój kurs i karteczka :-) Mam nadzieję, że dzięki niemu powstaną niezwykłe prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny czytelny kurs - kartka wyszła cudnie ... mapka zapisana ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kursik i piękna praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna robota i pięknie wypracowana kartka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Takiej kartki jeszcze nie widziałam. Muszę koniecznie spróbować. Świetny kurs! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna karta i cały Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kobietki, pięknie Wam dziękuję za tyle ciepłych słów i Waszą wizytę w tym miejscu :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)