środa, 24 kwietnia 2019

Urodzinowy komplet z liftem

Jedną ze scraperk, którą chętnie podglądałam i do tej pory obserwuję jest Klaudia Szpunar. Jeżeli jeszcze nie widzieliście jej prac (w co nie wierzę, bo są charakterystyczne), to koniecznie odwiedźcie jej bloga lub FP.
Wśród wielu prac, które stworzyła Klaudia, bardzo spodobała mi się TA.
Dzięki uprzejmości autorki zlifowałam ją, tworząc urodzinową kartką dla znajomej z okazji jej urodzin.
Kartkę wykonałam na bazie DL GoatBox.
Przyozdobiłam ją cegiełkami wykonanymi za pomocą maski, pasty strukturalnej i tuszu, dodałam także gazę barwioną w kawie oraz róże wycięte z foamiranu za pomocą wykrojników Lady E Design: Flower 001, Leaves 003, Leaf 5.
Brzegi poszarpałam nieco nożyczkami i potuszowałam.
Warstwy podkleiłam na dystansach.Kartkę zapakowałam w wysokie pudełko DL i przyozdobiłam podobnie jak kartkę.

A tak całość wygląda:










4 komentarze:

  1. Piękna praca ,piękny komplet - ja też oglądam prace Klaudii ,ale więcej patrzę na jej kwiatki bo są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt - kwiatki Klaudii są piękne, ale i kompozycje takie w moich klimatach :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)