czwartek, 18 kwietnia 2019

Ostatnie tegoroczne big jajo

Wielkanoc puka już do naszych drzwi, więc spieszę pokazać Wam moje ostatnie tegoroczne big jajo.
Do jego wykonania wykorzystałam duże jajko styropianowe, gazę i całą masę mixmediów, m.in.: białe gesso, body gel, mgiełki, tusze, gałązki i kwiaty wykonane przeze mnie z foamiranu.
Kwiaty wycinałam za pomocą wykrojników Lady E Design: Flower 001, Leaves 002 (Poinsettia).

Jajo, foamiran, listk/gałązki kupiłam w sklepie Creatikon, mgiełki kupiłam w sklepie Three Wishes 

A jajko, tak wygląda:
 





3 komentarze:

  1. Fajne jajo ,teraz będziemy rok czekać na nowe pomysły wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu fiolet - kocham go - jajo piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, Anettko - miło mi, że i to jajo przypadło Wam do gustu :-) No i chyba polubiłam fiolety :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)