piątek, 19 kwietnia 2019

Foto-kurs jak wykonać torbę na prezenty

Czy też zdarza się Wam problem ze znalezieniem odpowiedniego opakowania na prezent? Mnie zdarza się to dosyć często.
Pokażę Wam jak sobie z tym radzę. Przygotowałam foto-kurs na papierową torbę na prezenty. Jest to jednocześnie inspiracja dla sklepu Czerwony Cyrkiel

Do jej  przygotowania potrzebujecie poza zwykłymi narzędziami jak: noż do tapet, linijka, tryme/gilotyna, nożyczki, klej, potrzebujemy papieru o gramaturze powyżej 240 g/m2 (ja użyłam papieru wizytówkowego) oraz arkusza papieru pakowego lub tapety (ja użyłam tej ostatniej).


Krok pierwszy

 Z papieru wizytówkowego robimy dno naszej torby.
Wycinamy prostokąt wg poniższego szablonu. Wymiary możecie sobie dobrać sami. Ja będę posługiwała się tymi, które były mi potrzebne do stworzenia mojej torby.


Po zbigowaniu, nacinamy miejsca oznaczone na szablonie na kolor czerwony. Powstałe zakładki przyklejamy do sąsiedniej ścianki i w ten sposób otrzymujemy pudełko - dno naszej torby.




Krok drugi

Z papieru pakowego/tapety wycinamy prostokąt o wymiarach: 70 cm x 28 cm.  Zaginamy do środka margines tak ok 3-4 cm



Krok trzeci

Teraz musimy przykleić ten mankiecik. Robię to za pomocą taśmy klejącej i kleju magik





Krok czwarty
 
Tak przygotowanym papierem/tapetom oklejamy dno torby. Część z mankietem musi znaleźć się na górze.





Krok piąty

Teraz pozostało nam tylko dorobić dziurki, przeciągnąć wstążeczkę i ozdobić naszą torbę, która jak widać na poniższym zdjęciu, jest całkiem pakowna



Mam nadzieję, że przyda się Wam ten pomysł, na opakowanie nie tylko wielkanocnych prezentów

3 komentarze:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)