środa, 3 kwietnia 2019

Wielkanocne mixmediowe jajka

Wkrótce Wielkanoc, zatem pora najwyższa by zrobić wielkanocne dekoracje. Proponuję jajka. Do ich wykonania wykorzystałam styropianowe jajka, zwykłą gazę. W pierwszym przypadku gazę pokolorowałam tuszami, a w drugim zamoczyłam ją w mocnym roztworze kawy. Przyklejałam za pomocą kleju magic. Nie lubię zbyt intensywnego koloru, więc po wyschnięciu całość potapowałam białym gesso. Na koniec pomalowałam lakierem wodnym - inny mógłby uszkodzić styropian.
Dodałam jeszcze koronkę i kwiatki z foamiranu lub papieru.
Do wykonania kwiatków wykorzystałam wykrojniki Lady E Design oraz foamiran w różnych kolorach. Listę produktów znajdziecie w moim poście na blogu sklepu 14 Craft Bar, dla którego ta inspiracja powstała

Pierwsze jajko - w fiolecie




kwiaty




Drugie jajko - w brązach

 



Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja wielkanocna propozycja i spróbujecie wykonać własne kolorowe jajka

2 komentarze:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)