czwartek, 4 kwietnia 2019

Album ślubny w emerytalnej odsłonie

Ostatnio miałam niewątpliwą przyjemność wzięcia udziału w warsztatach, które prowadziła Ewa Constancja. Podczas ich trwania zrobiłam między innymi album ślubny.
Nie byłabym jednak sobą, gdybym go nie przerobiła i nie zmieniła jego przeznaczenia. Ze ślubnego albumu zrobiłam album dla koleżanki odchodzącej na emeryturę. A zamiast zdjęć - dałam karteczki z cytatami.  Album jest inspiracją dla sklepu Three Wishes

A oto efekty mojej pracy - sporo zdjęć:


























Na koniec chciałbym Was zachęcić, jeżeli tylko będziecie mieli możliwość, do wzięcia udziału w warsztatach prowadzonych przez Ewę. Poza tym, zachęcam osoby mieszkające w pobliżu Warszawy, do skorzystania z oferty warsztatowej Three Wishes - każdy znajdzie tu coś dla siebie.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiesz, przymierzałam się do czegoś takiego dość długo i warsztaty z Ewą spadły mi jak z nieba - żal byłoby nie skorzystać :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)