niedziela, 4 marca 2018

Schodkowa inaczej (35/2018)

Kiedyś zobaczyłam schodkową kartkę, wykonaną nieco inaczej, niż znane mi tego typu prace. Pomysł bardzo mi się spodobał. Niestety nie zapisałam sobie wtedy strony, na której ją widziałam. Postanowiłam jednak odtworzyć sobie to, co zostało mi w pamięci i zrobić urodzinową kartę w nowej formie. 
 Użyłam do tego tekturkowego okienka z bluszczem, teturkowego szyldu, kwiatków z ultracienkiego foamiranu, który pokolorowałam suchymi pastelami (TU wideo-kurs), jak również kilka fioletowych dźetów i bawełnianą koronkę.




Kartkę zgłaszam na wyzwania:

Zdjęcie użytkownika Gosia Metryka.

Występują w niej i kolory (fiolet, zieleń biel, szarość), drobne kwiatki, jaki i motyw deseczek



wyzwanie # 5

oraz

https://scrapek.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-nr-65-kolory-zimy.html?showComment=1518287089011#c3911745320920317027

wybrałam paletę nr 3





https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-29-dowolna-praca-z-tekturka.html

17 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy kształt ,pięknie wykonana ,skomponowana ,a o kwiatkach nie wspomnę ,bo brakuje słów :)R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kształt jest świetny. Kartka wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, a kwiaty cudne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu karteczka schodkowa bardzo mnie zainteresowała. Ciekawie zrobiona. Kwiatki Twoje zawsze podziwiam. Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam, za wszystkie przesympatyczne komentarze. Cieszę się, że karteczka się spodobała :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kształt jest świetny. Kartka wygląda super!
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, te kwiaty i ich kolory... I deseczki... I koronki... Cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Anettko, że przypadła Ci do gustu :-)

      Usuń
  8. Świetnie skomponowana praca, wyszła bardzo efektownie :) Dziękuję za wspólna zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa forma kartki, pieknie wykonana oraz cudowne kwiatuszki
    Dziekuje za udzial w wyzwaniu SPScraft

    OdpowiedzUsuń
  10. malażabka, Monika Weclewska aka paperMona - dziękuję za mile słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful card! :) Thank you for sharing your lovely project with us at LemonCraft challenge.
    Hugs, Randi DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna delikatna kartka z uroczymi kwiatuszkami! Dziękuje za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)