sobota, 24 marca 2018

Wielkanocne świece (46/2018)

Wielkanoc już wkrótce, a wiec trzeba przyspieszyć z ozdobami świątecznymi.
Od dłuższego czasu marzyło mi się wykonanie świec wielkanocnych. Upatrzyłam sobie takie grubsze, większe ledowe, pokryte woskiem i z ruchomym płomieniem.
Ten wosk niestety sprawił, że ozdabianie nie było łatwe, ale sobie poradziłam :-)
Ja jestem zadowolona. A jak Wam się podobają? 

Duża świeca

 



Małe świece









 Jeżeli spodobał się Wam mój pomysł, to wideo-kursy na kwiatki, które wykorzystałam znajdziecie TUTAJ

Dużą świecę zgłaszam na wyzwanie
https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-42-wielkanoc.html

6 komentarzy:

  1. Pytasz jak sobie poradziłaś ,więc odpowiadam - rewelacyjnie :)R.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie ją przyozdobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak - świece, jak świece, ale te kwiaty, to dopiero jest coś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam kobietki za miłe słowa <3 Cieszę się, że moje świece Wam się spodobały :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że mogłam dołączyć do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)