czwartek, 22 marca 2018

Wielkanocna inspiracja dla Filigranek (45/2018)

Pamiętacie, jak niedawno pisałam, że byłam w raju. Oczywiście chodziło o sklep Filigranki. Tam też poznałyśmy się z przesympatyczną właścicielką Asią.
Obiecałam jej, że zrobię dla niej kilka inspiracji.

A to pierwsza z nich:







A to produkty z których skorzystałam

pasta woskowa biała perła 20ml SeeArt
listki Rosy Owl, papier do scrapbookingu - Dom Róż 02 NOWY Papier dwustronny 30,5x30,5 LEMONCRAFT , biały i jasnożółty foamiran irański  

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie
https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-39-wiosenna-praca-z-tekturka.html

6 komentarzy:

  1. Piękna kartka ,cudnie inspirujesz :)R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka 👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi kobietki, że spodobała się Wam moja inspiracja :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Miszmasz Papierowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mogłam dołączyć do zabawy :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)