czwartek, 15 marca 2018

Ukwiecona wielkanocna kartka - stojak (41/2018)

Zostałam poproszona przez Anię z blogu ScrapAndMe do gościnnego zaprezentowania mojej pracy wykonanej z papierów z kolekcji Romantic Garden part 1.
Zaproszenie przyjęłam z radością.
Wybrałam papier Romantic Garden Part 1 05/06.
Oczywiście pracę, którą stworzyłam wykonałam w  formie kartki schodkowej - stojaka :-)
Przyozdobiłam ją kwiatami, wykonanymi przeze mnie specjalnie do wykorzystanych papierów. Dodałam jeszcze styropianowe jajeczka, kilka dżetów i tekturkowy napis, dzięki czemu uzyskałam bardzo ukwieconą kartkę wielkanocną'
Kartkę można złożyć na płasko - mieści się wtedy do koperty


Tu na stojąco i z boku



A tu kwiatki z bliska

  
 

 
  
 
  
 

Kartkę zgłaszam na wyzwanie

https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-ukwiecona-wielkanoc.html


6 komentarzy:

  1. Kartka jak zwykle PIĘKNA :)R.

    OdpowiedzUsuń
  2. a jednak fiolety są piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, Elu - miło mi, że karteczka Wam się spodobała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te kwiaty! I cała kompozycja świetna, no i forma kartki bardzo ciekawa. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anettko, Tores - dziękuję za miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)