środa, 7 marca 2018

Urodzinowe w fioletach (37/2018)

Nadal tworzę kartki stojakowe, czyli w formie podpatrzonej u Ewy na blogu Kartkulec.
Tym razem to urodzinowe kartki z jednym kwiatem, który zrobiłam z ultracienkiego foamiranu wg mojego kursu.
Wykorzystałam też papier scrapowy: ScrapAndMe - Sweet Dream2#01AltairArt - Sunrise 02 oraz papierowego motyla, którego wycięłam z paska Motyle brązowe - UHK Galery








 Kartkę z motylem zgłaszam na wyzwanie:
 https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-29-dowolna-praca-z-tekturka.html

5 komentarzy:

  1. Fantastyczne kartki zrobiłaś :)R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te fiolety i niebieskości - moje ulubione. Kartki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, Anettko - cieszę się, ze karteczki Wam się spodobały :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Dziękuje za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)