wtorek, 6 marca 2018

Urodzinowa dla syna (36/2018)

Ostatnio pokazałam Wam inną schodkową kartkę. Pisałam też, że nie mogłam sobie przypomnieć, gdzie ją widziałam. I tu mam dla Was niespodziankę. Przyznaję, trochę zachodu mnie to kosztowało, ale nie tylko zlokalizowałam autorkę karteczki, ale także udało mi się z nią porozmawiać.
Autorką okazałą się Ewa z bloga "Kartkulec".
Dzięki jej cennym radom zrobiłam kolejną karteczkę stojak. Tym razem adresatem jest mój syn, który właśnie dzisiaj kończy 25 rok życia. Ewa - dziękuję <3





8 komentarzy:

  1. kolejna piękna ,niewiele się różni od poprzedniej ,100 lat dla Michała :) R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne schodkowe karteczki robisz, ta urodzinowa bardziej mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Śliczna kartka, wszystkiego najlepsze dla Michała ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi, że karteczka się spodobała :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)