sobota, 17 marca 2018

Pierwsze tegoroczne jajeczko i magnolia (43/2018)

Sezon wielkanocno-karteczkowy już za mną, a przede mną ozdoby wielkanocne.
Chcę Wa pokazać pierwsze tegoroczne jajeczko.
Wykorzystałam jajko styropianowe, wstążkę i moje kwiatki. Nóżki robiłam ze szpilki i perełek
Jajeczko ma już nowego właściciela, a w zasadzie właścicielkę :-)






Dzisiaj byłam w raju :-) A konkretnie w Filigrankach, gdzie miałam wielką przyjemność uczestniczyć warsztatach prowadzonych przez Ewę Constancję.
A oto efekt - gałązka magnolii



Moje jajeczko zgłaszam na wyzwania:

https://filigranki-pl.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-32-pisanki-kraszanki.html 

https://infoscrapkowo.blogspot.com/2018/03/marcowe-wyzwanie-27.html 

https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-ukwiecona-wielkanoc.html
 

11 komentarzy:

  1. Super! Rewelacyjny pomysł na nóżki!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne jajo ,cudna magnolia :)R.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jajo :) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na nóżki świetny, a kwiaty bardzo wiosenne, powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne jajo :) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne jajo z fantastycznymi kwiatami, dziękuję za zabawę w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna, wielkanocna do granic mozliwości praca. Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie sliczne:)! i jajo i magnolia:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzail w marcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje wszystkim za tyle ciepłych i sympatycznych słów <3 Czytając je, aż chce się pokazać kolejne swoje prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że było to bardzo czasochłonne jajo, do tego z pięknymi kwiatami :) Dziękuję za wspólną zabawę z filigrankami!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)