wtorek, 27 lutego 2018

Urodzinowa dla Mamy (34/2018)

Wkrótce urodziny mojej Mamy. Z tej okazji powstała okazjonalna karteczka.
Zrobiłam ją na bogato: warstwy (trochę poszalałam z ich układem), koronki, dżety, poszarpane i potuszowane brzegi. Dodałam kwiaty zrobione wg mojego kursu, metalową zawieszkę - serce, dwuwarstwowy wianek z papieru i papierowego motylka z którego jestem bardzo dumna, bo udało mi się wyciąć nawet jego czułki :-)

Całość prezentuje się tak:



Karteczkę zgłaszam na wyzwania
https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-41-z-wiankiem.html
 



wyzwanie # 5

13 komentarzy:

  1. piękna, bogata w różności kartka dla mamusi :)R

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka 🙂 myślę że mama ma już niezłą kolekcję Twoich kartek,a co jedna to piękniejsza 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Marylko, przez lata się nazbierało :-)

      Usuń
  4. Znowu dogodziłaś mi kolorystycznie - piękna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu "ScrapAndMe"

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się kobietki, że i Wam spodobała się moja karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, zachwycająca:)
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka :) Dziękuję za wspólna zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)