środa, 21 marca 2018

Wideo-kurs na narcyzy i żonkile z foamiranu do kartek (44/2018)

Wiosna kojarzy mi się z kwiatami - chyba jak większości. Wiosna to także czas Świąt Wielkiej Noc. Z Wielkanocą najbardziej kojarzą mi się żonkile i narcyzy. I to właśnie nimi chciałabym się dzisiaj zająć.
Chcę Wam dzisiaj pokazać ich wersję na kartki, czyli taką bardziej płaską, by kartki z nimi było łatwiej schować do koperty.
Oczywiście nadają się one także do innych kompozycji.
Moje kwiatki i kurs są także inspiracją dla sklepu Three Wishes, gdzie możecie kupić foamiran, z którego wykonałam moje kwiatki i nie tylko :-)



A to prace z nimi

Na kartce



Na pisance ze styropianu



W akrylowym jajku - kwiatki w innej kolorystyce

Jeżeli spodobały się Wam moje kwiatki, to zapraszam Was na wideo-kurs



Jeżeli spodobał się Wam mój filmik i skorzystacie z niego - pochwalcie się efektami swojej pracy

6 komentarzy:

  1. Cudnie Danusiu, jak zawsze pełen profesjonalizm.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle super :)R.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze je podziwiałam na Twoich karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kwiatki wyglądają przepięknie i prace z nimi są zachwycające!
    Kursik bardzo fajny, dziękuję:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace i jasny i zachęcający do pracy kurs :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za tyle miłych włos pozostawionych pod moim postem <3 Serce rośnie, gdy się je czyta :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)