niedziela, 11 marca 2018

Kwieciście schodkowe stojaki - kurs wideo (40/2018)

Postanowiłam podzielić się z Wami moją widzą na temat wykonania karteczek schodkowych - stojaków.
Przygotowałam dla Was wideo kurs, w którym pokazałam jak zrobiłam te karteczki





Do ich wykonania wykorzystałam papiery ScrapAndMe: Romantic Gardem Part 1 nr 05/06 i 07/08
Kwiatki wykonałam specjalnie do wykorzystanych przeze mnie papierów z ultracienkiego foamiranu.

A to przygotowany przeze mnie film.
Mam nadzieję, że też polubicie tę formę kartek 


A tu wymiary elementów:

 Kartka prostokątna

 Kartka kwadratow



 Jeżeli zdecydujecie się na skorzystanie z mojego wideo-kursu, to pochwalcie się efektami


21 komentarzy:

  1. Ciekawa, na pewno spróbuję, dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, rewelacyjny kurs! Próbowałam wczoraj rozkimać sama, jak zrobić tę kartkę, ale nie wpadłam na to, że to ten paseczek ją trzyma. Teraz spróbuję raz jeszcze i wkrótce podzielę się efektem. Dziękuję za filmik i szablony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mogłam pomóc :-) Czekam na efekty :-)

      Usuń
  3. ja już zrobiłam ,teraz będę robiła kwadrat i tu na szablonie masz chyba błąd - schodek tło 13,5 x 4,5 ,a nie 14 sprawdź :) R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne karteczki - zdolna uczennica z Ciebie :-) Co do kwadratowej, to rzeczywiście 1 się przyplątała - już poprawiam :-)

      Usuń
  4. Witaj Danusiu :-) Dziękuję pięknie za kursik. Ależ tego papieru trzeba użyć, ale efekt jest prześliczny. Niebawem spróbuje i się gdzieś pochwalę .
    Ola (OlaOla, Sandra-Craft)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Olu - trochę tego papieru potrzeba, ale za to, to kartka wielowarstwowa, no i ten efekt. Chyba warto? koniecznie pochwal się swoim wykonaniem :-)

      Usuń
  5. Aż mi się zachciało spróbować, ale pewnie lenistwo mnie pokona :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie daj się lenistwu i spróbuj, bo naprawdę wykonanie nie jest skomplikowane, ale za to świetny efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam, macałam, kartka przepiękna :) tylko sama muszę ciut czasu znaleść na nią :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za kursik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za czytelny kurs na format tych pięknych kartek ... spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbowałam i ... i się zakochałam :)

      https://damurek2.blogspot.com/2019/08/kokardy-i-byskotki-wyzwania-u-ani-i-ewy.html

      Usuń
    2. Ogromnie się cieszę, że kurs się spodobał i przyczynił się do powstania tak ślicznych prac, które mogłam zobaczyć na Twoim blogu :-)

      Usuń
  10. I znowu padło na Twój kursik :) powastaje kolejna karteczka. Kursik wpisałam sobie na stałe. DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Zdzisiu, że tak bardzo przypadł do gustu ten typ karteczek i że w ich tworzeniu pomaga Ci mój kurs :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)