wtorek, 23 lipca 2019

Birthday step cards

Urodziny kogoś bliskiego, to doskonała okazja, by podarować karteczkę. Chciałam Wam pokazać inspirację dla sklepu 14 Craft Bar, czyli kartę o nietypowym kształcie - schodkową z dodatkowym panelem. Kurs na nią możecie zobaczyć na TU (tam znajdziecie też wymiary) lub moi kanale na YT
Swoje kartki przyozdobiłam kwiatkami wyciętymi z foamiranu najnowszymi wykrojnikami marki Lady E Design: jedną makiem, a drugą trójwarstwowym kwiatkiem.
Pełny spis wykorzystanych produktów znajdziecie na sklepowym blogu











4 komentarze:

  1. piękne,ja wszystkie kartki od ciebie przechowuję i podziwiam co jakiś czas,są dla mnie bardzo ważne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło Elu. Ja też przechowuję Twoje karteczki nieustanie zachwycając się ich delikatnością :-)

      Usuń
  2. Cudowne! Koniecznie muszę taką wykonać! A kwiat maku po prostu mnie urzekł, będzie za mną chodził dopóki nie zrobię😉 Dziękuję za piękne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)