czwartek, 25 lipca 2019

Makowe pudełeczka i kurs na wykonanie maków

Niedawno GoatBox wypuściło nowe pudełka: torebkę i łezkę.
Postanowiłam wykorzystać je w swojej kolejnej inspiracji dla sklepu.
Oba pudełka (białe) przyozdobiłam makami, które wycięłam z foamiranu za pomocą wykrojnika Lady E Design - Flower 6.
Dodałam też cegiełkowe tło wykonane za pomocą maski i tuszu.

A tak się prezentują oba pudełka






Jeżeli spodobały Ci się moje maki, to zapraszam na filmik z kursem na ich wykonanie




7 komentarzy:

  1. Codziennie coś nowego nam pokazujesz ,tym razem też są piękności ,a maki przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie że sie spoodbały,dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, Eluniu - cieszę się, że spodobały się Wam moje makowe pudełka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Reniu za kolejny tutek. Kiedy pokazujesz pracę przy kwiatach to wszystko wydaje się takie proste. Ale potem różnie to bywa. Mak jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Kursik się spodobał, ale mam na imię Danusia ;-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)