sobota, 20 lipca 2019

Prosta urodzinowa kartka sztalugowa

Też uważacie, że kartki sztalugowe pomimo, iż są proste w wykonaniu, są bardzo efektowne?
Kto nie jest jeszcze o tym przekonany, mam nadzieję, że przekona się, patrząc na moją dzisiejszą karteczkę.
Do jej wykonania użyłam bazy z GoatBox, papieru kraft i ecru, serwetkę również z GoatBox, tekturki z Anemone, papieru w kropki (niestety wykorzystam resztki papieru, który nie miał już opisu).
Wszystkie papierowe warstwy są wycinane o pół cm mniejsze.
Karteczkę przyozdobiłam kwiatkami wyciętymi z foamiranu papierowego za pomocą wykrojników Lady E Design - Liście i zioła, Flower 004 oraz Flower 5. 
Kartka łatwo mieści się w kopercie.

A tak się prezentuje







6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękna! Sztalugowa, skrętna forma świetnie się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie jak zwykle u Ciebie i te kwiatki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie cieszy fakt, że i ta karteczka Wam się spodobała :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wiele razy pisałam, że w prostocie siła - kartka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Anettko, że i Tobie karteczka się spodobała :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)