poniedziałek, 22 lipca 2019

Piknik box

Od jakiegoś czasu chodził za mną piknik box. Swój pierwszy zrobiłam lata temu - ten opublikowany datowany jest na 26.08.2013r.
Dzisiaj przedstawiam Wam przyozdobiony pięknymi papierami Violet Bliss - Small wingels shop.
Bazę stworzyłam od podstaw z białego papieru GoatBox.
Pudełko przyozdobiłam bratkami wyciętymi z foamiranu za pomocą wykrojników Lady E Design.


A tak się prezentuje









Jeżeli chcielibyście zrobić sobie takie pudełko, a nie wiecie jak się do tego zabrać, to zapraszam na blog Craft Corner, gdzie znajdziecie moje szablony wraz z opisem

3 komentarze:

  1. A cukiereczki gdzie? Taki słodki i uroczy box powinien być nimi wypełniony po brzegi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi , że się spodobał :-) Co do cukierków, to aktualnie w domu nie miałam ani jednego, ale na pewno obdarowana pudełkiem osoba nie dostanie go pustego ;-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)