środa, 3 lipca 2019

Zmediowana świeca

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zmediowaną świecę. Zainspirowałam się pracą mojej koleżanki Belli Ori  
Ja w swojej pracy użyłam m.in.: białej pasty strukturalnej, gel medium,  pasty diamond.
Wykorzystałam też odciski z lekkiej masy soft oraz kwiatki, które wycięłam z foamiranu w kolorze lawenda i fiolet. Przyklejałam je za pomocą pistoletu i kleju na gorąco.
Świecę ozdabia się bardzo prosto. Pastę strukturalną mieszamy z gelem lub klejem magik i za pomocą gąbki nakładamy na świecę. Po wyschnięciu, za pomocą gąbki, nakładamy pozostałe media. Na koniec zdobimy odciskami, kwiatami i zdobną tasiemką lub koronką
 A tak się prezentuje




Parę szczegółów

 



Świeca jest inspiracją dla sklepu Three Wishes

2 komentarze:

  1. Kolejne arcydzieło rękodzielniczej sztuki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej!!! Miło mi, że tak Ci się spodobała ta świeczuszka :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)