wtorek, 2 lipca 2019

Ślubny komplet z inicjałami

Dzisiaj przedstawiam Wam drugą karteczkę ślubną z "zamówienia" mojego syna.
Tym razem chciałam, by była to w miarę prosta kartka sztalugowa, spersonalizowana, dlatego użyłam w niej inicjałów Młodej Pary. Symbolem ślubnym są tu tekturkowe obrączki, które pomalowałam na złoty kolor.
Całości dopełnia kompozycja z małych kwiatków wyciętych z foamiranu wykrojnikami Lady E Design.
Na wieczku pudełka umieściłam tekturkowy szyld i ażurowe serce przyozdobione delikatną wstążką z organzy z gumką.
Tu również wykorzystałam bazy pudełka i kartki z GoatBox .Papiery pochodzą z różnych kolekcji, choć na górze wykorzystałam papier z małego bloczka z kolekcji Mintay Papers - Marry Me





I parę szczegółów:





5 komentarzy:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)