sobota, 23 maja 2020

Ukwiecona świeczka

Jakiś czas temu dostałam całkiem sporą świeczkę.
Postanowiłam ją przyozdobić. Być może z czasem trzeba będzie tę ozdobę zdjąć, ale za to teraz świeczka prezentuje się dużo lepiej niż przedtem.
Do przyozdobienia wykorzystałam foamiranowe kwiatki wycięte za pomocą wykrojników Lady E Design
Świeczka jest moja inspiracją dla sklepu Creatikon, w ramach pracy w DT sklepu.
Wykorzystałam beżowy biały foamiran, jasny różowy foamiran, zielony drut powlekany, ozdobne listki.

A tak prezentuje się moja świeczka:







9 komentarzy:

  1. Co za śliczne kwiatki zrobiłaś:) Świeczka wygląda teraz wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i teraz swieczka wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się obłędnie, wszystko, co kwiatowe jest przepiękne. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Craftfanka, Tesa57, Inka, Maks - niezmiernie mi miło że spodobała się Wam moja świeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny, delikatny projekt! Danusiu Ty jesteś niesamowita!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i delikatna ozdoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)