piątek, 15 maja 2020

Niezapominajkowy album na 40 urodziny

Podobno 15 maja przypada Święto niezapominajki. Myślę, że to idealna okazja, by zaprezentować mój niezapominajkowy album.
Wykonałam go na 40 urodziny, dlatego zawiera 40 cytatów, tzw. "złotych myśli".
Album stworzony jest na bazie przygotowanej przez Ewę Constancję, która wykonuje takie bazy na zamówienie. 
Karty albumu przyozdobiłam przepięknymi papierami z małego i dużego bloczka ScrapAndMe - Blossom Blue.
Dodałam też kilka foamiranowych niezapominajek, wykonanych specjalnie dla tej kolekcji.

A tak prezentuje się album





























10 komentarzy:

  1. Przepiękny album , ja jestem wielbicielką albumów, ten jest wyjątkowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny album :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace Danusiu zawsze zachwycają. Super cytaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam niezapominajkowe motywy, Danusiu, album jest przepiękny. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny. Zawsze zachwycają mnie te "myślowniki" Skąd ty bierzesz te cudne cytaty?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest mi niezmiernie miło, że tylu osobom spodobał się mój niezapominajkowy album i zawarte w nim cytaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Album spięty paskiem - rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)