piątek, 22 maja 2020

Shadow box na Dzień Matki

Wkrótce Dzień Matki. Postanowiłam zrobić dla swojej mamy tradycyjnie już upominek. Tym razem nie będzie to kartka, ale shadow box.
Baza tego pudełka pochodzi oczywiście z Goat Box.
Tłem mojej pracy jest jeden z arkusików pochodzący z małego bloczka papierów Mintay - Harmony.
Całość przyozdobiłam kompozycją z foamiranowych kwiatów: maków, stokrotek (a tu na środki do stokrotek), chabrów i niezapominajek.
 Klikając w nazwy kwiatów, przeniesiecie się do moich kursów na nie, a w przypadku stokrotek - kursu Ewy Constancji.
Maki wycinałam wykrojnikiem Lady E Design - Flower 006 (Poppy).
Foamiran kupiłam w sklepie Cratikon






10 komentarzy:

  1. Piękny prezent przygotowałaś Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Elu, że Ci się spodobało to pudełko :-)

      Usuń
  2. Świetny shadow box Danusiu, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jak ślicznie! Tworzysz przepiękne kwiaty:)
    Uwielbiam je wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)