poniedziałek, 4 maja 2020

Polne kwiaty i ... spinka

W końcu mamy maj. A maj kojarzy mi się z kwiecistymi łąkami.
Postanowiłam taką łąkę sobie zrobić.
W ten sposób powstały foamiranowe: stokrotki, maki, bratki, niezapominajki i chabry.
Do maków i bratków wykorzystałam wykrojnik Lady E Design - Flower 6.
Foamiran pochodzi ze sklepu Creatikon: biały, popielaty, granatowy, niebieski, czerwony, ciemno zielony.

Przy okazji przypominam mój kurs na maki



A to moje kwiatki i spinka, na której stworzyłam z nich kompozycję.
To moja pierwsza spinka i na pewno będę ją nosić, bo dzięki niej mogę spiąć wszystkie moje włosy, a uwierzcie nie każdą spinką do tej pory dałam radę.
Kwiatki i spinka to inspiracja dla sklepu Creatikon.








4 komentarze:

  1. Fantastyczne, moje ukochane maki i chabry to po prostu majstersztyk������ Wspaniała robota, Danusiu☺

    OdpowiedzUsuń
  2. maki i bławatki są przeurocze

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, będziesz przyciągać wzrok taka piękną ozdobą włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję kobietki za te miłe słowa 💕

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)