środa, 20 maja 2020

"Matematyczne" damy

Nie ukrywam, że ostatnio jestem dosyć mocno ograniczona czasowo, ale od czasy do czasu udaje mi się coś stworzyć.
Tym razem to dwa "portrety" dam. Urzekły mnie grafiki, dlatego postanowiłam się "zmierzyć" z tematem i stworzyć na ich podstawie wzór haftu matematycznego - oczywiście wyłącznie na użytek własny.

Pierwsza z grafik znajduje się TUTAJ

A to moja "matematyczna" interpretacja


Karteczkę zgłaszam na wyzwanie: "Mniej znaczy więcej" na blogu AltairArt
 
http://www.altairart.pl/2020/05/wyzwanie-52020-challenge-52020.html?fbclid=IwAR3gEiYM2yVEtUqGfbwQfnusBJunn5AJkeeVC8PmNiXbw3HNpLDbiGoz_-g

 
A TU znajdziecie drugą grafikę

I moja praca wykonana na jej podstawie


21 komentarzy:

  1. Ogromnie mi się podoba Twoje odwzorowanie grafik w technice haftu matematycznego. Suuuuper!
    Zgłoś pierwszą do aktualnego wyzwania na blogu Altair Art :) Minimalizm w najczystszej postaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i informację o wyzwaniu - już zgłosiłam :-)

      Usuń
  2. Świetny pomysł na matematyczne damy, wyglądają niesamowicie. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobały. To taki inny rodzaj relaksu :-)

      Usuń
  3. są piękne , mam dwie , takie w kapeluszach, ale w haftach krzyżykowych, niestety też brak mi czasu na kolejne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, brak czasu, to chyba bolączka wielu z nas, a haft krzyżykowy zabiera go sporo. Mam jednak nadzieję, że uda Ci się jeszcze jakąś damę wyszyć

      Usuń
  4. wspaniałe,skromne a takie eleganckie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Elu, że moje damy spodobały się także Tobie :-)

      Usuń
  5. Bardzo fajna, niebanalna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam dołączyć do zabawy :-)

      Usuń
  6. Bardzo ładna praca! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Mega ciekawy pomysł! Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art :) Pozdrawiam, Monika DT

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW wspaniałe prace. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ przeurocze prace <3, dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe prace. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło mi, ze moja dama została zauważona - dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)