środa, 7 listopada 2018

Recyklingowe pudełko, czyli coś z niczego (135/2018)

Lubię wykorzystywać różne zużyte już przedmioty i nadawać im drugie życie. Tym razem wykorzystałam rolkę po taśmie klejącej oraz kawałki tektury po pudełku, w którym przysłano mi zakupy i zrobiłam z nich pudełko z wieczkiem.
Okleiłam wszystko papierem scrapbookingowym, bawełnianą koronką, półperełkami, metalową zawieszką w kształcie koniczyny czterolistnej, jagódkami na druciku, kwiatami z foamiranu oraz listkami z papieru czerpanego. Wycięłam je za pomocą wykrojników Emilii Sieradzan - Lady E Design - Flower 004 i Leaves 003.

A tak to się prezentuje:








10 komentarzy:

  1. "Coś z niczego" jest bardzo ,ale to bardzo ładne ,uwielbiam te Twoje wszelkiego rodzaju pudełeczka :) moje z serków topionych 1,5 roku czekało i się nie doczekało hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu,podpisuje się pod słowami Reni,pudełeczko jest śliczne 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu jakie tasz fajne pomysły. Recykling uwielbiam. Śliczne pudełeczko na dziewczęco kobiece przydaśki:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam recyklingowe robótki. Piękne pudełeczko wykonałaś. Gdybyś nie napisaała że to z makulaturowego odzysku, to nigdy bym się nie domyśliła. Pięknie przyozdobione.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszedł Ci ten recykling 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam dziewczyny za miłe słowa <3 Miło mi, że pudełeczko przypadło Wam do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te Twoje wspaniałe kwiaty! Pięknie zdobią pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z moją poprzedniczką i imienniczką - kwiaty są wspaniałe :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)